(RECENZIE) Peugeot e-2008: Un SUV compact, electric, confortabil

Modelul celor de la Peugeot atrage priviri, impresionează băbații sau femeile care o urmaresc cu admirație, practice atrage atenția în orice moment al zilei, și nu numai. Ei bine, pentru asta a fost creat e-2008

Vrei un SUV, nu prea mare în dimensiuni, dar și o mașină trăznet care să arate bine?

În primul, Peugeot e-2008 arată ca o mașină în care îți dorești să fii văzut, nu ca un experiment de mașină eșuat.

Modelul celor de la Peugeot atrage priviri, impresionează băbații sau femeile care o urmaresc cu admirație, practice atrage atenția în orice moment al zilei, și nu numai. Ei bine, pentru asta a fost creat e-2008.

Dacă îți dorești o mașină sub forma Peugeot 2008, acum ai ocazia de a alege între benzină, diesel sau acest e-2008 electric, dedicat cumpărătorilor care nu se simt intimidați de opțiunea unei mașini electrice. Piața SUV-urilor electrice a luat amploare la nivel global, astfel că Peugeot s-a conformat cu cererea, care este în plină creștere.

Grupul PSA(Citroën, Opel și Peugeot) folosește, pana în momentul de față,  o singură rețetă electrică: motor de 100 kW (136 CP) și baterie de 50 kWh. Această formula se regăsește pe toate electricele Citroën, Opel și Peugeot.

Interior e-2008 – classic, practic, confortabil

Pentru a face față concurenței celor nou-veniții, cât și cu intrările bine stabilite din această clasă, Peugeot e-2008 este plin de tehnologie, are un interior spațios, costuri de funcționare reduse și un stil aparte. În interiorul acestuia întâlnești același interior cu care te-ai obișnuit la mașina clasică, iar acesta este cu siguranță un lucru bun. Modelul 2008 se prezintă cu un volan mic, așezat mai jos decât cadranele înalte din spate, are  un tablou de bord puternic sculptat și un ecran tactil mare așezat deasupra, cu îclinație spre conducătorul auto.

Un lucrum impresionant si atractiv este faptul că e-2008 este la fel de practicprecum modelele pe benzină sau diesel. Altfel spus, există spațiu suficient pentru patru adulți. Bordul stratificat alș mașinii, ecrane ,,la tot degetul’’, lumini ambientale, cusături contrastante fac din interiorul lui Peugeot e-2008 un loc în care vrei să fii văzut si un loc foarte relaxant atunci când ai de condus un drum mai lung.

Cum este să conduci la volanul unui Peugeot e-2008?

Alegerea de a merge electric este o decizie importantă, dar odată cu introducerea noului Peugeot Electric, nu trebuie făcut niciun compromis. Acest vehicul oferă un design perfect pentru mobilitate zilnică și confort optim de condus. Peugeot e-2008 este un hibrid electric care este perfect pentru locuința ta din oraș sau pentru călătoriile mici prin țară.

E-2008 este o mașină electrică ușoară și foarte eficientă, fiind construită cu un design innovator, ce o face o alegere excelentă pentru cei care caută o mașină care poate fi parcata cu ușurință în spații înguste. Din cauza poziției de conducere neconvențională (volan mic, instrumente de bord amplasate în înălțime) poate dura ceva timp pentru a vă obișnui, asta mai ales dacă sunteți personae mai scunde, dar instrumentele de înaltă calitate facilitează condusul la volanul acestei mașini.

Peugeot e-2008 este o mașină electrică fiabilă, bine echilibrată, deoarece oferă tracțiune maximă și putere decentă. Este, de asemenea, o alegere excelentă pentru cei care caută o călătorie stabile, fiind echilibrul perfect între stil și caracter practic. Mașina nu este reglată pentru a oferi accelerația biciuitoare a vehiculelor pe benzină, dar totuși, are o putere decentă.

Peugeot e-2008 este o mașină alimentată cu baterii care este cu 350 kg mai grea decât echivalentul său pe benzină. Acest lucru schimbă experiența de conducere, dar nu este deloc rău. Greutatea mașinii înseamnă că este mai stabilă și veți putea conduce distante mai lungi înainte de a fi nevoie să vă reîncărcați.

Ce modele și echipări sunt disponibile?

Cu e-2008 puteți conduce o mașină care este la fel de practică precum un diesel, dar cu beneficiile emisiilor de CO2 mai mici. Aceasta este o mașină electrică care nu face compromisuri în ceea ce privește performanța, cu toate că există o singură unitate de propulsie, care dezvoltă 136 CP. Este o modalitate mai ecologică de a conduce și, de asemenea, sigură pentru viitor, iar potrivit Peugeot, oferă o autonomie de 193 de mile (standard WLTP).

Peugeot e-2008 este vehiculul perfect pentru oricine îi pasă de mediu. Nu numai că este un model din 2008, dar vine și cu faruri LED, aer condiționat și o suită completă de echipamente de siguranță, acesta fiind vehiculul electric care vă va schimba modul în care vă gândiți la conducere.

Allure și Allure Premium prezintă jante mai mari, un interior luxos, o cameră de mers înapoi, în timp ce GT și GT Premium au în componența lor tapițerie din piele, un ecran central mai mare și servicii conectate pentru setul de infotainment.

Fiind echipată cu pachetul de baterii de 50 kWh, Peugeot e-2008 nu are o autonomie la fel de mare precum Kia e-Niro sau Kona EV, dar SUV-ul electric este mai ieftin decât ambele și vine cu o garanție de 100.000 de mile pe 8 ani, pentru 70% din capacitatea sa de încărcare. Mașina este deotată cu un încărcător de bord de 7 kW, care este capabil să reîncarce pachetul de baterii în opt ore, atunci când este conectat la o cutie de perete domestică obișnuită.

Dotările în versiunea sa de bază Peugeot e-2008

În versiunea sa de bază — Active — Peugeot e-2008 este dotat astfel: jante din aliaj cu diametru de 16 inch, oglinzi cu reglaj electric și încălzire, vopsea metalizată (Orange Fusion), faruri automate,  climatizare automată, volan îmbrăcat în piele, geamuri electrice, infotainment cu ecran tactil de 7 inch, senzori de parcare pe spate, asistent de plecare în rampă, pilot automat, sistem de avertizare la părăsirea benzii, sistem de pornire fără cheie, sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, frânare automată de urgență.

Astfel, virusul electrificării ne-a adus pe piață un Peugeot e-2008 cât se poate de normal.

FOTO: Peugeot.com

71/100
Total Score
Good
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Posturi conexe