(RECENZIE) Opel Mokka-e – Un SUV electric cu adevărat autonom

Seria Mokka-e are un adevărat model autonom, care vine cu un cost de încărcare mic și un consum redus de energie. Mokka-e este una dintre cele mai bune opțiuni atunci când vine vorba de preț.

Ce se va întâmpla cu noile mașini electrice din gama Opel Mokka?

 Seria Mokka-e are un adevărat model autonom, care vine cu un cost de încărcare mic și un consum redus de energie.

Mokka-e este una dintre cele mai bune opțiuni atunci când vine vorba de preț. Opel Mokka-e este una dintre cele mai atractive mașini din gama Opel și poate fi folosit în deplasare sau ca SUV. Autonomia mașinii este una dintre cele mai bune din gama Opel, iar prețul este unul dintre cele mai mici de pe piațtă. Mokka-e este una dintre cele mai bune varinate de SUV care există pe piață.

Unul dintre cele mai accesibile SUV-uri electrice din oraș, Opel Mokka-e face parte din ROCHARGE de la Vitesco Technologies pentru călătorii rutiere. Modelul lansat toamna trecută a adus publicului un design nou-nouț.

Uită tot ce știi despre aspectul lui Mokka, deoarece generația actuală este diferită. Și este aproape imposibil să o ignori. Pe lângă noul concept de design introdus de germani, Mokka a adus o serie de modificări la interior. Producătorul german promite viitorilor săi clienți modele dotate cu tehnologie modernă, dar oferă și un SUV, gata să revizuiască modele echipate cu o astfel de caroserie într-un oraș aglomerat.

Odată ce începi să cauți date tehnice despre noul Mokka-E, vei observa ajutorul PSA.

Asta pentru că, dacă știi specificațiile unei mașini precum Peugeot e-208, Citroen e-C4, Peugeot e-2008 sau Opel Corsa E, vei ști imediat ce se află sub capota unui Opel.

 Practic, PSA și Opel au o nouă platformă numită CMP care are atât motor cu combustie, cât și modele complet electrice. Sub capotă se află un motor electric care produce până la 136 CP și un cuplu de 260 Nm. În spiritul clasic al vehiculelor electrice, cuplul maxim este disponibil din momentul în care motorul electric începe să se rotească. Este transmis exclusiv la roțile din față printr-o transmisie cu o singură viteză. Deci, cu o apăsare a pedalei de accelerație, răspunsul mașinii este rapid.Pe scurt, accelerația instantanee nu este brutală, dar este suficient de rapidă pentru a vă aluneca rapid de la o bandă la alta atunci când este necesar.

 Pe consola centrală, veți găsi și trei moduri de condus, de la Eco la Normal și Sport, dar cu diferențe minime de putere. Desigur, modul Eco oferă resurse de motor puțin mai lente, dar chiar și în modul Sport, accelerația este rapidă în cel mai bun caz, deloc sportivă.

În afara orașului, vei simți nevoia de mai multă energie electrică, iar consumul va crește semnificativ. Potrivit estimărilor oficiale Opel obținute în urma testării mașinii în noul ciclu WLTP, Mokka-E ar trebui să ofere o autonomie de până la 322 de kilometri. Puteți încărca bateria în podeaua Mokka-E folosind o varietate de încărcătoare sau prize. Cea mai rapidă metodă de încărcare este o priză de curent continuu, pe care mașinile germane o pot extrage până la 100 kW. Acest lucru poate crește bateria de la 5% la 80% în doar 30 de minute.

Cu modelul Mokka, Opel prezintă Pure Panel, un nou concept în ceea ce privește tablourile de bord.

În fața ta se află un indicator digital și un ecran central orientat către șofer, ambele integrate sub același element al plăcii.

Spre deosebire de alți producători, Opel continuă să ofere butoane fizice în habitaclu. Simțiți-vă liber să le apăsați în loc să căutați funcții prin meniurile sistemului de infotainment. Interiorul noului subcompact Russelsheim are multe elemente similare cu modele precum Citroen e-C4 sau Peugeot e-2008.

Materialele folosite sunt de o calitate decenta, mai ales cand vorbim de varianta de top. Pe alocuri, plasticul de pe uși este solid, iar același material se găsește pe partea de jos a consolei centrale. Dacă ești dispus să plătești în plus, aceste scaune pot fi tapițate cu textile sau piele de cea mai bună calitate. Modelul nostru de testare a purtat o combinație de piele și Alcantara, care a funcționat bine.

În ceea ce privește vizibilitatea de la volanul lui Opel Mokka-E,  vei avea parte de o vizibilitate bună, cu mici excepții în retrovizoare, iar luneta mașinii este înclinată și mică.  Modelul celor de la Opel vine dotat cu senzori de parcare în standard, ceea ce ajută la parcare.

Opel Mokka-E a adus clienților săi câteva noi tehnologii, fiind primul din gama Opel oferit cu noul instrumentar digital.

Tot pe Mokka-E te poți conecta la Apple CarPlay și Android Auto, dezavantajul fiind că acesta se conectează prin fir, momentan. Mașina vine și cu noi faruri LED, unde în echipările de top, acestea folosesc tehnologia Matrix LED. Datorită tehnologiei Matrix LED, acestea funcționează extrem de bine noaptea, iluminând drumul foarte bine și fără să îi orbească pe ceilalți participanți la trafic.

În comparative cu vechea generație, Mokka-E are un tablou de bord complet nou, împreună cu un sistem multimedia regândit și bine pus la punct. Ecranul, pentru sistemul multimedia, are acum dimensiuni mai mari și o rezoluție mai bună, decât în vechiul model Mokka.

Norocosul model Opel Mokka-E a fost primul din gama producătorului din Russelheim care a beneficiat de o nouă identitate vizuală, numită Opel Vizor.

Noul aspect presupune îmbinarea elementelor clasice design clasice, cu elemente noi, care să reprezinte cu adevărat mașinile electrice. Partea din față a mașinii are o nouă înfățișare: o nouă grilă, obturată, pentru a îmbunătăți coeficientul aerodinamic al mașinii, forme simple și ascuțite pe alocuri, care oferă o notă de superioritate, eleganță și stil, care se regăsesc pe toată caroseria lui Mokka-E.

Stopurile nu au fost nici ele uitate, astfel că și ele au o evoluție față de ceea ce vedeam în trecut pe modele precum Astra. Stopurile au o formă mai ascuțită spre laterale.

Per total, Mokka-E dovedește că este unul dintre cele mai arătoase modele din segmental său, având un design tipic modelelor asiatice, țintind un public aparte, ast6fel că sunt destul de controversate.

FOTO: Automarket.ro

None
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Posturi conexe