Modelul electric e-C3 lansat de Citroen, pe segmentul pe care până acum s-a aflat doar Dacia Spring, pare că se bucură de un succes important. Compania susține că are deja un număr mare de comenzi pe cele mai importante 10 piețe ale sale.
Cu un total de 5,6 milioane de unități vândute cu primele generații, modelul C3 a devenit electric odată cu noua generație, care a fost lansată în acest an, la un preț care a generat probleme pentru competitori, pe aproape toate segmentele de mașini electrice,. Mai exact, versiunea de lansare, cea mai ieftină în acest moment, costă 23.300 de euro, un preț foarte apropiat de cel pe care îl are versiunea superioară, de 65 CP, a Daciei Spring.
Versiunea mai bine echipată, Max, ajunge la 27.800 de euro, un preț la fel de bun, dacă o comparăm cu celelalte modele din segmentul entry, inclusiv pentru modele din grupul Stellantis. Din acest motiv, nu este o surpriză pentru nimeni faptul că Stellantis anunță 10.000 de comenzi înregistrate pentru acest model în doar două luni de la lansarea pe piață. Secretul care stă în spatele acestui succes nu este doar prețul, ci și metoda originală de comandă: clienții nu au fost nevoiți să plătească niciun avans, ci doar să încheie contractul de precomandă.
Ulterior, după cum explică Citroen, dealerii îi vor contacta pe cei care au lansat precomanda și vor încheia contractele de comandă fermă. Compania mai spune că aceștia vor primi informații exclusive despre mașină, cel mai probabil urmând să fie nevoiți la acel moment să plătească un avans. Întreg procesul este disponibil în condițiile amintite doar până pe 31 ianuarie 2024. Potrivit datelor Citroen, 56% dintre cele 10.000 de comenzi au fost făcute pentru versiunea cea mai ieftină, de 23.300 euro.