În timp ce în zonele joase căldura încă își face simțită prezența cu toate că suntem la mijloc de noiembrie, prima zăpadă a căzut deja în munți. Ce poate fi mai bun decât să vă planificați o vacanță de iarnă la munte? Echipați-vă mașina corespunzător și porniți la drum. Sau puteți profita de noile modele de la Opel.
Cele trei modele de top Opel GSe sunt acompanionii perfecti în escapadele de iarnă. GSe înseamnă „Grand Sport electric”, iar Opel Astra GSe, Astra Sports Tourer GSe și Grandland GSe sunte peste așteptări; sunt electrice, echipate cu un șasiu special cu tehnologia KONI FSD (Frequency Selective Damping) și top-of-the-range plug-in hybrids, cu o putere de sistem de până la 221 kW/300 CP. Noile modele oferă performanțe extrem de puternice.
Cu această combinație unică, ocupanții modelelor Opel GSe pot călători într-un mod sportiv, dinamic și responsabil. Dar, mai presus de toate, trio-ul oferă experiențe inedite de condus la cel mai înalt nivel de siguranță, în special pe gheață și zăpadă!
Șasiu GSe cu tehnologie FSD: dinamic, confortabil și stabil
Pentru a aduce performanța de top pe șosea în toate condițiile meteorologice, inginerii de la Rüsselsheim conduși de Dr. Christian Hartweg s-au concentrat intens asupra șasiului și direcției modelelor GSe. „Mașinile GSe oferă echilibrul optim între manevrabilitate și confort. Le-am echipat cu amortizoare speciale KONI FSD și am coborât Astra GSe cu 10 milimetri”, spune Hartweg, rezumând cele mai importante caracteristici ale șasiului GSe.
În funcție de situație, de suprafața drumului și de stilul de condus, arcurile și amortizoarele speciale cu tehnologia KONI FSD permit diferite caracteristici de amortizare. Modelele de top reacționează și mai rapid și direct la orice comandă din partea șoferului și, așa cum este tipic pentru Opel, rămân stabile la frânare, la viraje și la viteze mari pe Autobahn.
„Amortizatoarele au o supapă suplimentară și un al doilea circuit hidraulic”, explică Hartweg. „Mașina este mai confortabilă sau mai sportivă, în funcție de supapă, dacă este deschisă sau închisă.”
Cu șasiul coborât și centrul de greutate mai scăzut, variantele GSe – Astra GSe și Astra Sports Tourer GSe – din clasa compactă au o aderență deosebit de fermă pe șosea. Aceasta înseamnă că rămân stabile pe carosabil chiar și în condiții de drum de iarnă.
Grandland GSe de top: 221 kW/300 CP și tracțiune integrală de ultimă generație
Opel Grandland GSe oferă o putere de sistem de 221 kW/300 CP (consum de combustibil conform WLTP: 1,2 l/100 km, emisii de CO2 28-27 g/km) și un cuplu maxim extrem de puternic de 520 Newtoni metri. SUV-ul de top sprintează de la zero la 100 km/h în doar 6,1 secunde. Poate rula la o viteză maximă de 235 km/h (135 km/h când este condus electric). Grandland GSe își extrage puterea din combinația dintre motorul turbo pe benzină cu patru cilindri de 147 kW/200 CP și două motoare electrice.
Puterea tracțiunii electrice față corespunde cu 81 kW/110 CP, cea a tracțiunii din spate 83 kW/113 CP. Prin urmare, Grandland GSe este un vehicul electric permanent cu tracțiune integrală. Pentru șofer, aceasta înseamnă o alegere a patru moduri de condus. În funcție de preferințe, Grandland GSe este rapid pe autostradă, sigur pe pante și fără emisii în zonele urbane. Noul Opel Grandland GSe poate fi condus în modul electric; modul sport, hibrid și cu tracțiune integrală.
Diferitele opțiuni de conducere – împreună cu tehnologia KONI FSD – nu numai că aduc multă plăcere la volan în toate condițiile, dar fac ca Grandland GSe să fie extrem de eficient. La vale, cele două motoare electrice devin generatoare și transformă energia decelerării în putere electrică. Bateria de 14,2 kWh se reincarca gratuit si ofera rezerve pentru urmatoarele ascensiuni.